Termékek Menü

Jägermeister #KeepTheNightAlive Limited Edititon

A vírus miatt bezártak a kocsmák és a klubok, így sok helyen jövedelem nélkül maradtak a dolgozók. A Jägermeister világa szorosan kapcsolódik a bulizáshoz és az éjszakai élethez, így most szeretné támogatni azokat, akik munkájukkal eddig lehetővé tették számunkra a szórakozást. A Keep the Night Alive kampány során 7 underground művész által tervezett, limitált kiadású Jägermeister kerül forgalomba.

A különleges Jägermeisterekből összesen 10.000 db készül el, és minden üveg árából 2000 Ft-ot az éjszakai élet megsegítésére fordít a márka.

Azt, hogy pontosan melyik vendéglátóhely dolgozói kapják a támogatást, az Instagrammon nevezett helyek közül kerül ki. Aki pedig szeretné, hogy a Jägermeister segítsen a kedvenc helyén, úgy teheti meg, ha posztol egy emléket Instán a helyről, amihez használják a #keep hely neve alive hashtaget(pl. #KeepPlatzAlive). Emellett meg kell jelölni a posztban a várost, illetve a @jagermeisterhungary Insta oldalát. Az emlék lehet egy kép, videó vagy akár egy szöveges poszt, de a limitált szériás palackok fotójával is lehet nevezni.

Az éjszakában dolgozók is ugyanígy jelölhetik saját, nehéz helyzetbe került munkaközösségüket.

Az így kapott listát egy szakmai zsűri bírálja el, majd a bent maradtak közül kisorsoljuk azokat a helyeket, amelynek dolgozói részesülhetnek az összesen 20 millió forintnyi támogatásban.

Még több infó a kampányról: keepthenightalive.hu

Rendezés:
Nézet: